כניסה
30% הנחה על כל האתר לסופש בלבד! (להוציא סניקרס) קוד קופון ROSH30
משלוחים חינם בקנייה מעל 349 ש”ח !
/ /

שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר?

הפעולה הראשונה והמומלצת היא להירשם לניוזלטר שלנו על מנת להיות מעודכנים בכל החדשות והמבצעים. מכאן תוכלו להתחיל לשוטט באתר ולבחור את הפריטים אותם אהבתם, יש לזכור לסמן את המידה הרצויה ולהוסיף את הפריט לסל הקניות.
ברגע שסיימת להרכיב את הסל תועבר לקופה. יש להקפיד לרשום פרטי כתובת מלאים כגון: מספר בית, מספר דירה, טלפון וכתובת דואר אלקטרוני. במידה וברשותך מספר ת.ד ציין זאת בפרטי ההזמנה. כל מה שנשאר הוא, לבחור את שיטת המשלוח והתשלום והחבילה בדרך אליך.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

ודאי שניתן, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בעת ביצוע ההזמנה, אנו זמינים בימים א’ עד ה’ בין השעות 10:00 – 22:00, בימי שישי וערבי חג בין השעות 10:00 – 15:00 ובימי שבת בין השעות 18:00 – 23:00 בטלפון 03-6166212.
לאחר שעות אלה ניתן להשאיר פרטים בכתובת המייל [email protected] ונחזור בהקדם.

כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריטים ?

ניתן להחזיר / להחליף פריטים אותם רכשת וזאת בתנאי שיצרת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריטים. יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט, כמו כן התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם בעת ההחזרה.
סמן x בטבלה המצורפת בהזמנה תחת הפעולה אותה היית מעוניין לבצע: החזרת פריט, החלפת פריט בפריט אחר (נא לציין את הפריט הרצוי), החלפת צבע לאותו הפריט, החלפת מידה לאותו הפריט.
נודה ותציין את סיבת החזרת הפריט: א. הפריט נראה שונה מהתמונה באתר / ב. הפריט לא לטעמי / ג. המידה אינה מתאימה / ד. לא הפריט שהזמנתי / ה. הפריט הגיע פגום.ֿ
יש להדביק על גב האריזה את המדבקה המצורפת ולגשת אל סניף הדואר הקרוב לביתכם.
החלפת פריט כרוכה בעלות של 30 ש"ח בלבד (דמי משלוח).

האם ניתן לקבל החזר כספי עבור הפריטים אותם רכשתי?

ניתן לקבל החזר כספי עבור הפריטים אותם רכשת וזאת בתנאי שיצרת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריטים והם שמורים באריזתם המקורית, במידה ותהיה מעוניין לקבל החזר כספי ינוכה 5% מגובה העסקה ובנוסף דמי משלוח.

הזיכוי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר ממנו בוצעה ההזמנה, אם ההזמנה בוצעה באמצעות חשבון PayPal תקבל החזר לחשבון ה - PayPal ממנו בוצעה הרכישה, במידה ומדובר על עסקת מזומן אנו נבצע העברה בנקאית.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט וכרטיסי דואר נטענים ולכן בעלי כרטיסים אלה יהיו זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

האם ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בסייל?

ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בסייל וזאת בתנאי שיצרת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 3 ימי עסקים מיום קבלת הפריטים והם שמורים באריזתם המקורית.
עבור הפריטים ינתן זיכוי כספי באתר, במידה ותהיה מעוניין לקבל החזר כספי ינוכה 5% מגובה העסקה ובנוסף דמי משלוח.

האם קיימת חנות אליה ניתן להגיע?

אנו חנות אינטרנטית, האתר ידידותי ונח לשימוש, בנוסף אנו זמינים לכל שאלה ועזרה שתצטרכו. ניתן לקבוע איסוף עצמי בתיאום מראש במספר הטלפון: 03-6166212.

האם ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית ו/או מזומן?

ודאי שניתן, על מנת לשלם באמצעות העברה בנקאית יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לתיאום התשלום.
בנוסף ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, תשלום במזומן וחשבון PAYPAL.

כיצד ניתן לדעת שהזמנתי התקבלה?

בסיום ההזמנה תקבל מייל מפורט אודות פרטי ההזמנה וחשבונית עבור העסקה אותה ביצעת.
ברגע שהחבילה ארוזה ומוכנה תקבל הודעה לדואר האלקטרוני כי הזמנתך הסתיימה ובדרך אליך.

האם ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה שביצעתי?

על מנת לשנות את הכתובת בהזמנה שביצעת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לפי שעות הפעילות בטלפון 03-6166212. לאחר שעות אלה ניתן להשאיר פרטים בכתובת המייל [email protected] ונחזור בהקדם.

האם כדאי להזין את כתובת מגורי או כתובת מקום עבודתי?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 10:00 - 18:00 לכן כדאי להזין את הכתובת בה תהיו זמינים בשעות אלה.

יש לי התלבטות איזו מידה להזמין?

אנו ממליצים להיכנס למדריך המידות שלנו המסייע בכל המידע הדרוש, נוסף על כך בכל עמוד ניתן לראות אודות גודל הפריט, כך שבעזרת סרט מדידה ‘פשוט’ תוכל לבחור את המידה הנכונה.
טבעות- אנו ממליצים להשתמש באפליקציית Ring sizer לבחירת המידה המתאימה ולהימנע מעוליות החלפה מיותרות

חברת לבניית אתרים בניית אתרים
צריך עזרה?

השארת פרטים מהירה:

  
Call